* بسمه تعالی * کلام نورانی

کلامکم نور و امرکم رشد و وصیتکم التقوی

قال الباقر علیه السلام :

قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ وَ عِزَّتِی وَ جَلَالِی وَ عَظَمَتِی وَ بَهَائِی وَ عُلُوِّ ارْتِفَاعِی لَا یُؤْثِرُ عَبْدٌ مُؤْمِنٌ هَوَایَ عَلَى هَوَاهُ فِی شَیْ‏ءٍ مِنْ أَمْرِ الدُّنْیَا إِلَّا جَعَلْتُ غِنَاهُ فِی نَفْسِهِ وَ هِمَّتَهُ فِی آخِرَتِهِ وَ ضَمَّنْتُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ رِزْقَهُ وَ کُنْتُ لَهُ مِنْ وَرَاءِ تِجَارَةِ کُلِّ تَاجِرٍ.

خدای عزوجل می گوید به عزت و جلال و عظمت و جمال و مقام بلندم سوگند بنده مومن در کار دنیا خواست مرا بر خواست خودش ترجیح نمی دهد، مگر آنکه بی نیازی را در نفسش قرار می دهم و همتش را در آخرت و آسمانها و زمین را ضامن روزی اش قرار می دهم و خودم در ورای تجارت هر تاجر ضامن روزی اش هستم.

الکافی (ط - الإسلامیة) ؛ ج‏2 ؛ ص137

  • ۹۲/۱۱/۱۸

نظرات  (۱)

سلام
واقعا حرکت جالبی انجام میدین، امیدوارم خداوند به شما توفیق بده و انرژی که این کار رو ادامه بدین، من از ارسال های شما پرینت میگیرم و تو این چند روزی که ایمیل جدید بفرستین اون رو جلوی چشم به دیوار میچسبونم، امیدوارم که تا توان دارید این کار رو ادامه بدید و اگر هم خدای نکرده روزی خسته شدین، ادامه اون رو حتما به شخص دیگری واگذار کنید.
خیلی ممنون
پاسخ:
بنام خدا
سلام
ممنون از محبت شما انشاالله که خدا توفیق ادامه و اصلاح بیشتر کار را بدهد.
از این تصاویر به عنوان پس زمینه مانیتور هم می توانید استفاده کنید تصویر بزرگ تر که کیفیت بهتری هم دارد به همین جهت به ایمیل ضمیمه می شود.
اگر فکر می کنید این احادیث می تواند مفید باشد شما هم برای دوستانتان ارسال فرمایید یا آنها را در لیست ما ثبت نام کنید.(در قسمت ثبت نام)
در پناه خدا باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی